مجموعه‌ای زیبا از تصویر زمینه‌های فصل پاییز
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
مجموعه‌ای زیبا از تصویر زمینه‌های فصل پاییز
تاریخ : پنج شنبه 30 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn
این تصویر زمینه ها فضای زیبا و غمگین ریزش برگ های درختان را در فصل پاییز به صفحه نمایش گوشی و رایانه شما می آورند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با آغاز فصل پاییز تصمیم داریم، یک بسته شامل تصویر زمینه و تم های زیبا در این رابطه برای شما کاربران دریچه آماده کنیم، امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.


تصویر زمینه پاییز برای اندروید

این تصویر زمینه Falling Autumn Leaves LWP PRO می تواند تمامی رویدادهای طبیعی فصل پاییز را برای شما در تلفن همراهتان تداعی کند، رویدادهایی مانند ریزش برگ های زرد درختان و ...  . این تصویر زمینه زنده از تمامی تبلت های موجود پشتیبانی می کند، البته والپیپر موجود بهینه سازی شده است و در عین زنده بودن، مصرف باتری آن بسیار کم است. از ویژگی های آن می توان به وجود 10 تصویر زیبا اشاره نمود.


 
عکس هایی از نمایه تصویر زمینه:
 
  




قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم تصویر زمینه: 7.4 مگابایت

20 تصویر زیبا از فصل پاییز برای رایانه

 
تصاویر موجود در فایل فشرده مجموعه ای زیبا از عکس های پاییزی که ریزش برگ ها ی درختان و منظره طبیعت را به صحنه می کشند،تمامی تصاویر دارای کیفیت فوق العاده و سایز مناسب 1200 * 1600 هستند.
 
 
 
 
 
 
فرمت تصاویر: JPG
حجم تصاویر: 10 مگابایت

دانلود تصویر زمینه ی زیبای پاییز برای سیمبین

با فرا رسیدن فصل پاییز بسیاری افراد دوست دارند که طبیعت و ویژگی های این فصل را به تلفن همراه خود بیاورند و ریزش برگ های درختان را در تلفن همراه خود مشاهده نمایند.

 
 
 
 
 
قابل اجرا در Symbian^3, Anna, Belle
حجم تصویر زمینه: 4.6 مگابایت

اسکرین سیور زیبا و مرتبط با فصل پاییز برای رایانه 

اگر وقت گشت و گذار در طبیعت را ندارید، این نرم افزار Year Round می تواند طبیعت را به صفحه نمایش رایانه شما بیاورد، تا از آن لذت ببرید. در این اسکرین سیور تمامی زیبایی های طبیعت گنجانیده شده است، زیبایی هایی مانند: درختان، رود، حیوانات و ... که می توانند بهترین شبیه سازی را برای شما فراهم کنند، رنگ برگ درختان نشان گر آغاز فصل پاییز است، ما هم به دلیل آغاز فصل پاییز این محافظ صفحه را برای شما معرفی می کنیم.





حجم نرم افزار: 3.8 مگابایت

اسکرین سیور فصل پاییز برای رایانه

با استفاده از این اسکرین سیور Golden Leaves 3D Screensave می توانید برگ ریزان پاییزی را به رایانه تان بیاورید و صفحنه های جذاب و دیدنی خلق کنید. حتی این محافظ صفحه نمایش برای شما یک ساعت آنالوگ آماده کرده است که می تواند به جذابیت های آن بیافزاید. برگ های نارنجی و گاهی سبز آن قدر جذاب و طبیعی طراحی شده اند که به زیبایی اسکرین سیور کمک زیادی می کنند.




حجم اسکرین سیور: 5.5 مگابایت 


گرد آوری: محمدمحمدی خوجین



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409